Clientii din ziua de azi sunt diferiti de cei de acum 4-5 ani. Specialistii in marketing ii numesc clienti post criza, care sunt mai educati ca si clienti si care se asteapta, in primul rand, sa fie respectati.
M-a sunat o voce placuta, feminina, reprezentanta a serviciului clienti care mi-a propus un abonament superior celui pe care il folosesc. As fi platit cativa lei mai mult si as fi primit mai multe minute si SMS-uri.
Cum as defini eu respectul pentru client ?
Toata compania, de la varful ei si pana la ultimul sau membru sa fie constienta ca exista in masura in care are clienti. De aici pornesc multe idei despre usurinta sau dificultatea de a fi clientul acelei companii, despre diferitele segmente de clienti si asteptarile fiecarui segment si tot asa...
Clientul educat si informat este constient de valoarea sa pentru companie si asteapta un anumit tratament pentru nivelul facturii pe care o plateste.
In cazul meu si al furnizorului meu de telefonie mobila sunt de acord sa primesc factura pe email, sunt de acord sa navighez prin IVR si sa astept sa intru in contact cu un reprezentant al serviciului clienti, astfel incat sa generez costuri cat mai reduse pentru suport.
Pe de alte parte insa, stiu ca platesc mai multe numere, ca am un abonament mediu si ma astept ca orice propunere pe care o primesc de la furnizorul meu sa fie una de natura sa imi optimizeze costurile sau sa imi ofere o satisfactie superioara, cu alte cuvinte sa primesc o oferta personalizata pe nevoile mele.
Nu au auzit de CAB :-) !
RăspundețiȘtergere